Powered By Blogger

Thursday, July 16, 2009

对吾主

当你被人话你有乜无好的时候,你会有乜感觉? Mmm。。开心?无开心?接受?无接受?
我就当然接受啦。。当我知道我geh问题或者我geh自私之后!我接受同时都觉得尴尬左D。。HeHe。。之后做乜都有D避忌!


无知咧~~我想应该亥我心里作用,觉得身边的朋友都少左同我讲话,问一答一,问二答二!甚至send 个msg 都无回复。。就好此头现,讲到D钱geh问题。“她”都要问人地确定吓!被到我的感觉亥失望同伤心!我亥到想,麽我真亥要将衰咩?可能咯!可能亥我心里作用?希望咯!!

如果我借完你geh也已吾讲声多谢geh话,同时总讲句“你可以走左”。。好明显亥我错,我可以同你讲声sorry同吾好意识。我知已个亥我错!但亥,我亥想到你赶时间所以我先叫你可以走了,我吾知你会介意伽!
sorry。。可能已个吾亥第一次咯。。可能好多次?哈哈!!sorry。。

如果我亥都要。。吾亥。。应该是死都要你载我去到目的地geh话,我忍我懒同所谓geh那“决数”。。我知我yik都吾亥第一次geh。。可能我真亥将刚病艮leh?hmm..可能已个理由好搞笑咯。。哈哈!!
我都亥同你讲声sorry同吾好意识咯!!除左理句,我都吾知将乜好。。

又如果又如果你觉得我吾够“gentlement” geh话!我会改咯!讲道钱的话。。我亥好随便geh!比如你话我唉一个。。erm。。
我唉一个我地所谓的“外人”出钱打油geh话!真亥好吾刚。。
但亥你要知道我地geh身上无将多cash阿!更何况过个“外人”亥我geh好兄弟。。我又无话吾还反咯。。

好多也都亥无办法解释得到!但亥我知好多也解释左就会变成借口。。但亥。。都亥过句sorry!!

朋友。。梯左就当笑话来梯啦。。哈哈。。梯左之后就当无梯过啦!!如果你当无梯过geh话!可能我会好过D。。学你话zai。。讲出来舒服D。。我讲出来都舒服好多。。

见到我就吾好提起li件事咯。。你可以当我逃避或乜都好!!
可能我地要时间来冲淡一切瓜!!又可能亥沃geh最好的借口同解决方法咯!!

点都好。。Be Happy!!yeah!!


No comments: